اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

ترافیک سنگین در ورودی‌های مشهد/ بارندگی و لغزندگی محورها تا پایان شب شدت می‌گیرد

رییس پلیس راه خراسان رضوی با بیان اینکه ترافیک در ورودی‌های مشهد سنگین است، گفت: در حال حاضر با شروع بارندگی‌ها در محور قوچان به فاروج، لغزندگی‌ محورها نیز شروع شده و طبق پیش بینی هواشناسی، این بارش و به تبع آن لغزندگی محورها تا پایان شب شدت بیشتری می‌گیرد.

ترافیک سنگین در ورودی‌های مشهد/ بارندگی و لغزندگی محورها تا پایان شب شدت می‌گیرد

سرهنگ هادی امیدوار در گفتگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: ترافیک ورودی‌های مشهد  از سمت قوچان، نیشابور و تربت حیدریه به مشهد و آزادراه شهید شوشتری پرحجم است.

رییس پلیس راه خراسان رضوی با بیان اینکه محور فریمان به مشهد نیز ترافیک نیمه سنگینی دارد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با شروع بارندگی‌ها در محور قوچان به فاروج، لغزندگی‌ محورها نیز شروع شده و طبق پیش بینی هواشناسی، این بارش و به تبع آن لغزندگی محورها تا پایان شب شدت بیشتری می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در سایر محورهای خراسان رضوی، ترافیک محلی و موقتی را شاهد هستیم، افزود: ترافیک در محورهای رشتخوار- تربت حیدریه- خواف، کاشمر- شادمهر، کاشمر- بردسکن و تربت جام- فریمان ترافیک پرحجم و محلی است.

امیدوار از یک فقره تصادف فوتی و سه فقره جرحی طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: د ر مجموع یک نفر فوتی و سه نفر مجروح حاصل حوادث جاده ای 24 ساعت گذشته در این استان است.

انتهای پیام/ 70068/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول